Pages

Friday, April 17, 2009

# K.e.L.a.KaR ke Aku..?#

Aku tak merasakan diri ni seorang yg boleh mmbuat kan orang lain ketawa. Sebab aku tak pandai buat lawak. Dan aku pon tak myimpan cerita2 lawak. Dan sememangnya aku tak pandai nak ambik hati orang, nak ckp manis dgn orang dan tak pandai nak senyum smanis kurma walaupun aku tahu senyuman aku terrr..sgtlah manis..(tp bukan bleh proses utk hasilkn gula.)
Hari ni, mendapat seorang kenalan.. Memang bukan kali pertama bertemu tetapi hari ni adalah pertemuan yang lebih panjang berbanding hari sblm ni yang hanya 1-2minit. But 2day, i had lunch wif her. Crite n crite.. keluarlah perkataan 'Akk ni kelakarlah'.. Dalam hati ttnya, 'aku buat lawak ker'. Sedangkan aku bercerita sesuatu yang jujur. Tentang kehidupan. Bukan cerita lawak pon. Berdasarkan apa dia melabelkan aku..Tak faham.

Honestly, ini bukan kejadian pertama. Seorang kenalan baru seblm ni turut berkata perkara yang sama.. Kadang2 terfikir juga, adakah aku ni seorang yang kelakar.? Aku rasa yang aku serius dlm semua perkara. Dah lah jenis kelam kabut..

Ishh..takkan nk tnya org pula.. 'Kauu rasa aku ni kelakar ker..?' Mesti orang tue jwb..'Perasan'.. Nk ke mcm tue..

No comments: