Pages

Wednesday, January 28, 2009

Hari2 Terakhir D' Januari

Hari ni aku menuju lagi ke Putrajaya. Memandangkan arini masih ramai lagi yang belum mula kerja (expecially yg smbut chinese new year), aku melalui hway PLUS utk ke Putrajya. Kebiasaannya, aku akan melalui MEX (Maju ExpressWay) utk ke Putrajya. Memang tol mahal skit kalau melalui MEX..tapi xpe, bukan duit aku..duit syarikat..
Pada fikiran aku, mungkin xramai orang kat Immigresen tu, adui ai..ramai juga. Tapi mujur, kaunter untuk kes aku nie, x ramai pengunjungnya. Tak da apa yang menarik kat sana hari ini.
Malam ni, aku nekad nak mula buat assigment. Setiap hari, setiap malam..semangat aku sentiasa berkobar - kobar untuk memulakan tugasan. Tapi setiap kali laptop di swtich on, aku tetap melayari internet berjam - jam tanpa memulakan tugasan. Atau aku akan mula tgk Magical Girl Lyrical Nanoha / All About Eve.. Mcmner yer..
Cepatnya Januari ini ingin berakhir.. Ingin ku renung sejenak apa perkara yang dah berjaya aku selesaikan untuk bulan pertama 2009 ini.. Em.. Impian aku untuk 2009, belum ada langkah.. Ntah bila nak mula, aku pon tak psti.. Tu lah manusia, suka bertangguh..
Apapon yang dah selesai ialah kursus kahwin.. wawa.

Dear my lover..
Jaga diri semasa bertugas..

No comments: