Pages

Tuesday, January 27, 2009

Hari - Hari d' Kalumpang..

Semalam, aku bermalam di Kalumpang, Selangor. Kalumpang terletak di daerah Hulu Selangor dan berhampiran atau bersempadanan dengan Tanjung Malim, Perak.. Jadi, cuti ni aku xdalah balik kampung. Xpelah kan, yang pasti aku ada tempat di tuju dan mak aku tau aku pergi maner.
Sebenarnya, xda apa yang menarik kat tempat ni. Tujuan aku ke sana ialah menginap di rumah seseorang dikenali yang baru berpindah ke Kalumpang.
Sampai di Kalumpang (taman apa ntah, aku x igt - yg aku pasti taman tu belakang stesen minyak Caltex) dalam pukul 4.30pm. Aku minum petang, sembang2, main2 dengan si kecil Iman dan mandi.. Terus membawa ke malam.
Malam tu, pergi menziarah seorang rakan lama makcik.. Sembang kat rumah tu sampi pukul 11.15pm. Lebih kurang dua jam di sana. Aku dah mengantuk2.. Makan mee. Pastu, makcik tu bagi satu botol air bukit. Air tu ditadah di kaki bukit fraser.. Air itu tidak perlu di masak. Penuh garam mineral. Sedap air tu.!
Hajat utama aku di kalumpang adalah untuk mandi air sungai atau air panas kat Kalumpang nie. However, hajat aku tu tak terlaksana pon. Pagi tadi, aku cuma sempat pusing2 kat Pekan Tanjung Malim. Bukan g mana pon. G pasar kat Tanjung Malim je..

oh ya, sebelum terlupa..maxis broadband - signal nyer xbaguslah.. Aku rasa nak terminate kan lah maxis broadband nie..

Dear my lover..
Lovee me forever tau..

No comments: