Pages

Friday, January 30, 2009

Alumni MPR

Dua hari lepas, aku telah TERbuka laman web DBP. Adalah sebab aku melayari laman web nie. Kalau xda sebab, jarang sekali aku g website nie. Then, terbaca mengenai Alumni MPR.. SO, secara automatik, terimbaslah kembali kenangan aku masa menyertai program ini.
Sebenarnya, aku tidak merindui sangat keadaan semasa berada dalam program tue. Tapi masih ada perkara yang aku rindui. Tipulah kalau aku kata tiada langsung.
Satu - satu perkara yang aku rindu saat teringat MPR (Minggu Penulis Remaja) ialah seorang kawan bernama Suzie. Nama sebenarnya aku lupa..wawa. Aku rasa dia baik sangat. Bukanlah baik macamner..maksud aku, sepanjang aku berada di sana, dia jaga aku dan buatkan aku rasa dia memang rakan yang baik.. Lagipun, tinggal kat Genting Highlands selama seminggu tu, dia sahaja yang berhati baik.. Yang lain2 tu, aku rasa semuanya hipokrit. Kenapa aku kata hipokrit, biarlah aku sahaja yang tahu. Lagipon cerita lama. Dan ia mengajar aku erti menilai seseorang itu..

Hari nie punye crite lak.. Em,.sekali lagi aku pergi ke Putrajaya.. Kali ni nak submit application lak..

p/s: Tak sabar menanti ahad utk pulang ke kg.. hati2 di jln raya.

No comments: