Pages

Tuesday, February 26, 2008

Siapa di hatiku..

Siapa insan di hatiku..

Lelaki yang tahu menjaga maruah aku..
Lelaki yang tidak mementingkan nalurinya sendiri..
Lelaki tidak terlalu mengikut nafsunya..konon mengatakan diri ingin bermanja.,
Bermanja apa jika perempuan itu bukan miliknya..
Aku tidak ingin lelaki..yang menyentuh perempuan kesayangan dengan mengatakan kerana perasaan, dia bertindak begitu..
Adakah cintanya itu hanya bernafsu..?
Cinta memang tidak berakal..tapi aku tidak ingin lelaki yang tidak berakal kerana cinta..
Dia tewas kerana akal yang pendek..
Perlukah aku pada lelaki begitu?
Meminta bermanja kepada perempuan bukan miliknya..adakah dia hanya bernafsu tanpa kewarasan..?
Memamg aku memerlukan lelaki yang menyayangi aku sepenuh jiwa..
tapi perlu ia memeluk dirimu di khalayak?
Di mana maruah perempuan kesayangannya?
Layakkah dia menjadi suami jika maruah yang kecil itu diperlekehkan..?


>>>>Bencinya Aku<<<<

No comments: