Pages

Monday, February 21, 2011

[update seMinGGu]

It's monday.

[Program semalam adalah ke UPM menghadiri F2F yg ke2 utk semester ini. Ada dua subjek smlam. Kelas pertama bmula pukul 8.30am. Kelas kedua pukul 10.30am. Bosannya kelas yang kedua. Aku mngantuk thap tak bleh buka mata. Nak terlelap sungguh. Cuma memikirkan imej, aku brtahan jugak lagi...]

[Dua hari (Jumaat & Sabtu mggu lepas jgk), aku main badminton kt sports center sri gombak. Kul 12am - 1am aku tempah gelanggang tu. Bersama kengkawan si suami n isteri dia. Mmg meletihkan, tambahan pulak nak ke UPM pagi esoknya. Tapi aku seronok. Sronok jumpe orang. Dan yang best, dapat bertemu Ezan pada hari kedua aku kt sports center tu..]

[emosi tak berapa nak baik..Mmg nk marah. Tak puas kt seseorang tu tapi tak boleh nak marah..Sungguh menggugat jiwa..Kesian kepada org tersayang yg terkena tempias. Maaf sayang..]

No comments: