Pages

Sunday, May 3, 2009

More..Iljimae!!.

~Lee Jun Ki~
Malam tadi, aku dah abis tgk drama Iljimae.. Letih nk mhabiskan smpai 20 episod. Pukul 3 baru aku tido. Sbnarnya, aku pon dh biasa tdo lwat gara2 mnonton drama korea/japan..
Skrg aku dah tau ending Iljimae..tpi aku tak puas hati betul lah.. Macm tergantung jer penamat.
Iljimae berjaya menemui pembunuh ayahnya, dan kemudian mengheret maharaja untuk meminta maaf pada ayahnya(kt pokok bapa dia mati kena bunuh).. Pastu, Iljimae telah disamurai olh pmbunuh upahan maharaja... pastu, trus 4 taun slpas itu..
Adakah Iljimae tu mati atau tidak..? Tensionnya ending mcm tue.. Gramnya aku..
Then, rupa2 Iljimae nie ada dua version. Satu d dramakan oleh SBS dan satu lagi oleh MBC(kalu aku tak silap..)
Satu lgi mengenai Lee Jun Ki.. Dia yg berlakn dlm My Girl. Skarag ni dah banyak drama lakonan dia yang meletakkan dia sebagai hero.. bagus2..

No comments: