Pages

Thursday, May 7, 2009

MARA dibekukan..

Tak seronok rasa di hati apabila mendapat perkhabaran bahawa permohonan pinjaman pelajaran MARA aku dibekukan. So, kalau dah kata dibekukan,tak da peluang lah untuk aku mendapat pinjaman tue.. Aku kenalah terus bekerja, siang dan malam dengan lebih giat lagi utk menampung pembiayaan pelajaran aku yang masih berbaki lebih kurang dua tahun lagi..(dlm diam,dah 2 tahun aku smbung blajar yer..^-^.)

Mesti kesan kegawatan ekonomi dunia, sbb tulah permohonan pinjaman bagi student part-tyme mcm aku nie dibekukan.. Tulah, UPM pon knalah kurangkan kos pengajian..sob sob..

Em..braper hari lagi yer nak menjelma 'hari bersejarah' aku..? Aku tak pernah terfikir nak mengiranya day by days.. Yelah, sbuk sgt. Maner de masa. Tapi trpaksa lah kira juga bile tunang aku asyik tanya tiap2 hari.. Bila aku kata tak tau, mengajuk..

Apa crite korea/japan terbaru..?

No comments: