Pages

Wednesday, April 8, 2009

Latest...

Pertama; Aku dah ada Perdana Menteri baru.
Kedua; Aku rasa macam tgk Drama Korea yang mempunyai kisah cinta "Happy Ending" apabila menyaksikan Dr. Mahathir bersama kembali dgn UMNO. **toing**.. I'm smiling..
Itu isu semasa yg berlaku kt negara aku..
:
:
Boys Before Flowers - The Latest Korean Drama
Last week, berakhir lah episod drama Boys Before Flowers kat korea. Aku berterima kasih sgt kat mereka yang di YOuTube kerana upload series ni shingga episod ke 25. Drama ni ada 3 versi. Taiwan (Meteor Garden), Japan (Hana Yori Dango) dan Korea (Boys Before Flowers). Antara ketiga3 ni, aku paling sukaaa versi korea. So touching!. mula2 tu, aku taknak tgk versi korea nie. Sebab merasakan pelakon2 baru korea nie tak pandai berlakon. Namun, aku jatuh cinta dgn mereka di dalam Boys Before Flowers ini. Charming, cute and oklah berlakon.
Apapun, jalan cerita mereka lebih menarik. Setiap negara, ada stail mereka tersendiri. Adakah aku menangis lagi.?! Of course..! Aku memang suka menangis kalau tgk crite korea nie. If i'm not crying..aku akan klasifikasikan cerita nie sbagai tak menarik..haha!
:
:
Masa..? Menyentuh bab masa lak..Aku rasa masa senggang aku semakin berkurang. Tambahan keje kat ofis tu dah banyak telah diambil oleh aku. Jd cuma malam shaja aku da peluang untuk wat tugasan. Kadang2 tu buat tugasan tapi tak dapat nak study n semak tugasan2 tu. Siap then trus submit.. Tension juga. Tension sebab tak dapat nak buat yang terbaik pada asgment tue.. Aku nak buat yang tebaik! apa yang aku lalui sekarang, not the best from me.!

To be continue..

2 comments:

Unknown said...

the korean versi0n? omq...i must watch them!! ^^

Misa-chan said...

u must.! if u are a fan of Meteor Garden,or HYD..don miss BoyB4FlowerS,..!hehe