Pages

Tuesday, December 30, 2008

Bila mentol kereta terbakar..

Hari nie perjalanan aku dari kampung ke KL terganggu sedikit. Kebiasaannya aku akan bertolak pada pukul 6.30am ke KL. Jadi, aku akan smpai KL lebih kurang pukul 8.30am. Aku sempat lagi singgah rumah sebelum masuk ofis kul 9am.
However, since lampu kereta belah kanan terbakar, terpaksa lah aku gerak dalam pukul 7am. Aku sampai ofis almost 9am. Sempat lagi lah smpai tepat pada waktunya. Oleh itu, shingga lampu itu siap dibaiki, xdalah kereta aku tu dipandu pada waktu malam.(rasanya brape kali sgt aku kuar malam)..
Tiga hari kat kampung, menjadikan aku seorang yang sangat sihat dari sudut pemakanan. Waktu makan aku sentiasa tepat dan diri ini sentiasa menanti waktu makan. Kerana itu sahaja aktiviti aku yang paling bermakna. Lain - lain, aku on laptop pastu tgk drama korea yang aku upload selama seminggu yang lepas dan kemudian menulis serba sedikit pasal sesuatu perkara. Aktiviti lain, pergi kenduri kahwin dan majlis bacaan yasin..(sekadar meneman mak.). ++.
Aku juga gembira kerana setelah berbulan lamanya kereta itu tidak mandi, akhirnya dapat juga ia mandi. ^-^


i'm so hungry right now. It's time to lunch..

No comments: