Pages

Wednesday, July 22, 2009

~ada juga rupenye...!~

Ha.ha.ha.

Aku igt slama ni cume dogeng sja cerite bahwa sorang kanak2 nk terbang dari tingkat 18 rumahnya ke bawah ~ gara2 memakai baju superman.. So, dia igt bile dia pakai baju superman tu, dia boleh terbang mcm superman ker..

Aduh, giler betul.. Tp kanak2 zaman sekarang ni, aku rasa ramai yang dah realisitk bebanding dlu.. Diaorang sekarang bijak. Bijak sgalanya. Berckap, mengambil hati & others. Bayangkan kanak2 6 tahun pon leh bercerita tentang proses perkembangan manusia.


"Org tua akn mati..pastu nanti dalm perut akan keluar baby..bile baby dah besar..pastu dia tua..pastu mati..nnti ada baby lagi"..


Dlu2..aku pon pernah terpengaruh dgn rancangan tv..masa tue cerita aper, aku x igt.. Yg aku igt kt dlm fikiran ni..gara2 meniru aksi berlawan tu, tgn aku terseliuh.. Tak berani nk balik umah mak abah(memandangkn masa tu aku tinggal dgn nenek)..

1 comment:

Unknown said...

laa..nakal rupenye awk nie..=D