Pages

Wednesday, June 10, 2009

ResulT..

Last night, i check my result. Sib baik juga aku ada bawa laptop dan maxis broadband bersama aku ke KKB nie.. Alhamdullillah..even, aku xdapat kekalkan pada kedudukan 3.00 point ke atas..aku tetap gembira memandang aku menghadapi saat - saat sukar dalam menamatkan semester lepas. Mana taknya, tugasan nyer punyalah banyak.. Ada 11 tugasan. Ada tugasan yang perlu aku lakukan temubual.. Ditambah dengan keadaan kerja kat opis yg banyk hingga aku xda dpt nk curi masa wt asgment. Tapi apapn, aku berjaya menyiapkan semua tugasan..namun ia bukan yang terbaik dpt aku hasilkan.. Mujur jg semua subjek lulus,walau aku dah ambil lebih kredit..(itu xjd mslah)..



2 comments:

Unknown said...

wow..
wlwpn ade kja n bz ngan bnda2 lain, still bleh dpt result yg el0k..
i'm happy 4 u..=)

Misa-chan said...

alhamdullillah..
thx..