Pages

Wednesday, January 21, 2009

hari memeningkan..

Setelah bbulan aku asyik ulang alik ke Imigresen, Putrajya..hari ini barulah aku trasa betapa bosan dan memeningkan kepala drive ke sana. Aku rasa nk muntah. Dengan cuaca yang panas pagi tadi shingga tengahari ~ betul2 buat aku tak selesa spanjang perjalanan. 11.15 aku masih di Putrajaya dan kemudian nak mengejar masa, pukul 11.45 mesti berada di Kg.Pandan. Sebab aku ada tugasan keluarga.Aku kena jemput si kecil,Anis tu dari sekolah dan hantar ke Pusat Asuhan lak.. Terkejar2 masa. Lagi nak pusing kepala aku ni. Ni pun, aku baru balik dari Jalan Duta. Mujur cuaca tak seterik tengahari tadi. Traffik pun okay.
Patutlah orang lama dulu, kadang2 rasa give up dengan benda2 macamnie. Igt asyik wat keje luar tu menyeronokkan??!! Kalau g site tu pun, ada best..ada x bestnyer jg.
Kejap duk ofis, kejap wat keje luar..barulah keje tak membosankan. Itulah aku rasa.

No comments: